środa, 20 maja 2020

Logowanie VIVUS jeśli jesteś już klientem VIVUS

Jesteś klientem VIVUS? Albo dane Ci było już korzystać z oferty pożyczki VIVUS? Jeśli tak, to aby złożyć wniosek o kolejną pożyczkę VIVUS należy przejść na stronę logowania VIVUS, na której należy użyć loginu i hasła wprowadzonego podczas rejestracji VIVUS.



Przejdź na stronę VIVUS, na której naciśnij przycisk ZALOGUJ SIĘ i wprowadź login i hasło. A jeżeli chcesz, aby podczas logowania Twoje hasło logowania VIVUS było widoczne, to przy polu Hasło naciśnij ikonę 👁
Nie pamiętasz hasła logowania VIVUS - przejdź na stronę VIVUS i naciśnij Przypomnij hasło. (tutaj Logowanie VIVUS strona w wersji dla komórek)

A jeśli nie pamiętasz, to hasło VIVUS możesz odzyskać na:
  • E-MAIL - na który otrzymasz link do zmiany hasła na nowe,
  • SMS - na Twój numer telefonu komórkowego otrzymasz kod do zmiany hasła.
Pamiętaj, że powyższy sposób zadziała tylko wtedy, gdy jesteś albo byłeś klientem Vivus - tylko w takim przypadku masz konto w Vivus, na które możesz się zalogować - o ile nie zażądałeś, aby konto to zostało usunięte. 

Jeżeli jesteś nowym klientem Vivus, to nie możesz się zalogować, a przed logowaniem należy zawnioskować o pożyczkę i potwierdzić swoją tożsamość. Dopiero po pozytywnej weryfikacji będziesz mieć możliwość logowania do Vivus.

Jeżeli jesteś już klientem ale masz problemy z logowaniem, to może pomóc infolinia, tutaj sprawdzisz kontakt Vivus - telefon i godziny pracy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz