Przejdź na stronę VIVUS, na której naciśnij przycisk ZALOGUJ SIĘ i wprowadź login i hasło. A jeżeli chcesz, aby podczas logowania Twoje hasło logowania VIVUS było widoczne, to przy polu Hasło naciśnij ikonę 👁
Nie pamiętasz hasła logowania VIVUS - przejdź na stronę VIVUS i naciśnij Przypomnij hasło. (tutaj Logowanie VIVUS strona w wersji dla komórek)
A jeśli nie pamiętasz, to hasło VIVUS możesz odzyskać na:
- E-MAIL - na który otrzymasz link do zmiany hasła na nowe,
- SMS - na Twój numer telefonu komórkowego otrzymasz kod do zmiany hasła.
Pamiętaj, że powyższy sposób zadziała tylko wtedy, gdy jesteś albo byłeś klientem Vivus - tylko w takim przypadku masz konto w Vivus, na które możesz się zalogować - o ile nie zażądałeś, aby konto to zostało usunięte.
Jeżeli jesteś nowym klientem Vivus, to nie możesz się zalogować, a przed logowaniem należy zawnioskować o pożyczkę i potwierdzić swoją tożsamość. Dopiero po pozytywnej weryfikacji będziesz mieć możliwość logowania do Vivus.
Jeżeli jesteś już klientem ale masz problemy z logowaniem, to może pomóc infolinia, tutaj sprawdzisz kontakt Vivus - telefon i godziny pracy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz