wtorek, 25 maja 2021

Vivus - zaloguj się!

Zaloguj się do VIVUS jeżeli jesteś już klientem, użyj login Vivus (adres email) i hasła wprowadzonego podczas rejestracji VIVUS.



Idź na stronę VIVUS i ZALOGUJ SIĘ wprowadzając login i hasło. Problemy z logowaniem Vivus - w polu Hasło naciśnij ikonę 👁 wówczas zobaczysz swoje hasło logowania
Nie pamiętasz hasła logowania VIVUS - przejdź na stronę VIVUS i naciśnij Przypomnij hasło:

Nie pamiętasz hasła Vivus? Hasło VIVUS możesz odzyskać poprzez:
  • E-MAIL - na który otrzymasz link do zmiany hasła na nowe,
  • SMS - na Twój numer telefonu komórkowego otrzymasz kod do zmiany hasła.
Pamiętaj, że jeden z powyższych sposobów zadziała tylko wtedy, gdy jesteś albo byłeś klientem Vivus - tylko w takim przypadku masz konto w Vivus, na które możesz się zalogować - o ile nie zażądałeś, aby konto to zostało usunięte. 

Jeżeli jesteś nowym klientem Vivus, to nie możesz się zalogować, a przed logowaniem należy zawnioskować o pożyczkę i potwierdzić swoją tożsamość. Dopiero po pozytywnej weryfikacji będziesz mieć możliwość logowania do Vivus.


Profil klienta to miejsce gdzie możesz:
  • sprawdzić informacje na temat Twojego wniosku, a także przyznanej pożyczki,
  • wypłacić kolejną kwotę pożyczki, jeśli nie wykorzystałeś jeszcze całej kwoty pożyczki,
  • złożyć wniosek o kolejną pożyczkę,
  • zaktualizować swoje dane,
  • sprawdzić termin i kwotę do spłaty Twojej pożyczki,
  • sprawdzić numer Klienta i pożyczki
Po zalogowaniu do profilu klienta Vivus możesz zmienić dane:
  1. seria i numer dowodu osobistego,
  2. numer telefonu,
  3. adres e-mail,
  4. adres zamieszkania,
  5. numer konta bankowego,
  6. hasło do logowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz