Idź na stronę VIVUS i ZALOGUJ SIĘ wprowadzając login i hasło. Problemy z logowaniem Vivus - w polu Hasło naciśnij ikonę 👁 wówczas zobaczysz swoje hasło logowania
Nie pamiętasz hasła logowania VIVUS - przejdź na stronę VIVUS i naciśnij Przypomnij hasło:
Nie pamiętasz hasła Vivus? Hasło VIVUS możesz odzyskać poprzez:
- E-MAIL - na który otrzymasz link do zmiany hasła na nowe,
- SMS - na Twój numer telefonu komórkowego otrzymasz kod do zmiany hasła.
Pamiętaj, że jeden z powyższych sposobów zadziała tylko wtedy, gdy jesteś albo byłeś klientem Vivus - tylko w takim przypadku masz konto w Vivus, na które możesz się zalogować - o ile nie zażądałeś, aby konto to zostało usunięte.
Jeżeli jesteś nowym klientem Vivus, to nie możesz się zalogować, a przed logowaniem należy zawnioskować o pożyczkę i potwierdzić swoją tożsamość. Dopiero po pozytywnej weryfikacji będziesz mieć możliwość logowania do Vivus.
Profil klienta to miejsce gdzie możesz:
- sprawdzić informacje na temat Twojego wniosku, a także przyznanej pożyczki,
- wypłacić kolejną kwotę pożyczki, jeśli nie wykorzystałeś jeszcze całej kwoty pożyczki,
- złożyć wniosek o kolejną pożyczkę,
- zaktualizować swoje dane,
- sprawdzić termin i kwotę do spłaty Twojej pożyczki,
- sprawdzić numer Klienta i pożyczki
Po zalogowaniu do profilu klienta Vivus możesz zmienić dane:
- seria i numer dowodu osobistego,
- numer telefonu,
- adres e-mail,
- adres zamieszkania,
- numer konta bankowego,
- hasło do logowania.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz